کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول نحوه دریافت حکم همسان‌سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟ این میوه‌ها را به هیچ عنوان در یخچال نگه ندارید
سرخط خبرها

هشدار قرمز سازمان هواشناسی برای ۷ استان | بارش‌های سیل‌آسا در نوار غربی کشور

  • کد خبر: ۱۵۸۱۹۱
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
هشدار قرمز سازمان هواشناسی برای ۷ استان | بارش‌های سیل‌آسا در نوار غربی کشور
سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه‌ای برای هفت استان هشدار سطح قرمز وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی گسترده، اختلال در سفر و خسارت به زیرساخت‌ها صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اطلاعیه سازمان هواشناسی به شرح زیر است:

توصیف سامانه: فعالیت بسیار شدید سامانه بارشی

زمان شروع: چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۳

زمان پایان: پنج‌شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۴

نوع مخاطره: رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ، صاعقه، ذوب برف و وزش باد شدید

منطقه اثر:

چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۳: ایلام، کرمانشاه، شمال خوزستان، جنوب و غرب لرستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، جنوب غرب آذربایجان غربی، غرب کردستان.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۴: شمال و شرق خوزستان، جنوب لرستان، شمال و غرب چهارمحال و بختیاری.

اثر مخاطره: بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، آب‌گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، انسداد راه‌های روستایی و اختلال در جاده‌ها، اختلال جدی در سفر‌های بین‌شهری و داخل شهر، تعطیلی فعالیت‌های عمرانی، خسارت به برخی زیرساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق و غیره.

توصیه: عدم توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، بازگشایی کانال‌ها و آبرو‌ها درون و برون شهری، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان، اجتناب از سفر‌های برون شهری، اجتناب از فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایرکوچ‌رو

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->